fredag, augusti 18, 2017

Project life - vecka 15 2017

Det är mina sista skälvande dagar på min semester, barnen har precis börjat skolan båda två och jag har lyckats komma ikapp med både min journaling i PL-albumet samt fotografera de färdiga sidorna... Och så har jag hunnit redigera och skickat foton på framkallning från mitten av juli fram tills nu.... Sommarmånaderna innehåller ofta väldigt många foton, så bäst att köra juli-augustis foton nu och "dela" kostnaden lite.... Så det har varit min prioritering sista dagarna, att få semesterbilderna färdiga... Sen får jag sätta in dom i albumet nästa vecka och påbörja processen att göra klart uppslagen....

Här kommer vecka 15:s uppslag. Dessa sidor har en design jag just nu gillar, gillar korten som är ett hopplock av Cocoa Daisys gamla kort jag haft i mina gömmor...














Inga kommentarer: