fredag, maj 12, 2017

DAG 400 - Itrimgala

Klockan är snart midnatt och likt Askungen har jag nu smygit mig ifrån en helt fantastisk dans! Jag och Cissi blev medbjudna som ambassadörsmedlemmar på Itrims nationella möte och gala för deras medarbetare. Vi var en överraskning för dom, det var bara arrangörerna som visste om att vi skulle komma dit. Fantastiskt roligt! Det var riktigt inspirerande och roligt att få stå där och få stående ovationer från de här fantastiska människorna som ger så mkt för att vi ska lyckas med vår viktnedgång. Att höra deras fina ord efteråt, det var stort och viktigt!

Cissi är för övrigt en himla härlig och inspirerande tjej, med lite andra förutsättningar än jag (jag småbarnsmamma, hon inte osv) för sin viktresa - med fantastiska resultat. När vi nu träffades för första gången IRL så kunde vi konstatera att vi har samma syn på hur man måste ta sig an sin viktnedgång och senare viktbalans och balans i livet. Vi kunde nog konstatera att vi båda hade samma inställning innan, under och även nu när vi nått vår målvikt och jobbar mot balans i livet och vikt. Spännande!




Inga kommentarer: