tisdag, februari 28, 2017

DAG 327 - semla!

Semlor går inte så bra ihop med att hålla vikten... Men i år har jag ätit 1 nyttig variant och två såna här, en tog jag idag. Nu blir det INGA fler för mig!

Är fortfarande sjuk, känns så trist! Är lite orolig för att vikten går uppåt på vågen, ser ju att jag gått upp ca 1,5 kg senaste veckorna. Var nere en sväng på 61 kg igen. Jag vet att man inte ska stirra sig blind på vågen, jag vet oxå att det går upp och ner! Och att jag sen 2 veckor har ett mer stillasittande jobb gör inte saken lättare direkt.

Att inte få de där lediga dagarna mitt i veckan till träning kommer göra det så mkt svårare. För det ÄR mkt svårare för mig att träna på kvällstid. Dels svårare att ta sig iväg, sen känner jag mig inte alls lika stark då... Men det är bara att lära om kroppen, när jag blir frisk får jag ta tillvara på helgerna och nån kväll i veckan. Det är bara att bestämma sig! Annars lär jag väl bli fluffig som en semla och det får inte ske ;)

Inga kommentarer: