tisdag, januari 03, 2017

DAG 271 - årets dröm och målsättning

I år är inte målsättningen att gå ner i vikt, det valet tog jag förra året. Steget var grymt stort att ta, att våga ta tag i vikt och motion och allt som där hör till.... Men i år har jag andra drömmar och mål....

Den som känner mig, verkligen känner mig, vet att jag aldrig kunnat löpträna. När jag var ung så svimmade jag varenda gång jag försökte... Jag var då tunn och underviktig iofs, men dessa svimningsattacker har satt sina spår.... Nu jobbar jag mentalt med att förbereda mig för att ge mig på att löpträna i vår med målet att springa ett eller två Color runlopp i sommar. 

Det är väl en bra målsättning, eller hur?! 

Nyfiken på Itrim?! Kika in på deras hemsida http://www.itrim.se för att hitta ett center nära dig

Inga kommentarer: