söndag, september 25, 2016

DAG 171 - att fotograferas....

Imorgon är det dags för 6-månadersutvärdering på Itrim.... Jag är ju i mål, men då är det mer påtagligt.... 

Och dagen till ära fick jag en fantastisk möjlighet att stå modell för inte mindre än FYRA fantastiska fotografer (Malin, Pär, Robert och Reine). De ville träna blixtfotografering och jag ställde upp med kort varsel. Det var såååå grymt roligt! Och känslan, den där självkänslan, som infann sig under fotograferingen... Den var underbar! Att slippa hålla in magen eller dra in hakan, att känna sig avslappnad framför kameran - jag som oftare står bakom.... Att känna sig vacker, trots att jag kom som jag var *hahaha*

Det var en magisk eftermiddag och jag ser framemot att få se resultaten...

Det här är en av vinsterna av denna viktnedgång, att självkänslan ökat igen.... Självförtroendet har jag alltid haft, oavsett storlek... Men självkänslan, den har tyvärr varit lägre iom att jag inte kände igen mig själv. Nu är det annorlunda och en härlig känsla!

Inga kommentarer: