lördag, augusti 27, 2016

DAG 143 - jag gjorde det!

Sveriges största soffpotatis tog sig upp ur soffan efter en galen eftermiddag på jobbet... Hade hoppats hinna flexa ut lite tidigare från jobbet idag, men det körde ihop sig sista 40 minutrarna så det blev 15 min över istället. Så en hel del att göra på fm och sen ett galet tempo sista timmen så var jag galet trött då jag kom hem... Kraschade i soffan i 1,5 timme, tyst och lugnt i huset då Fredrik och barnen var iväg och kollade på flygplansuppvisning i Linköping. 

Hade en plan om att gå en PW efter jobbet OCH tillslut så tog jag tag i det. På med träningskläderna pluggade in musik i lurarna och sen gick jag ut. Höll ett bra tempo och efter 3 km så ökade jag!! Det bara flöt på och min 6,8 km PW blev den snabbaste jag tagit hittills... Var nog bra att krascha i soffan där ett tag och sen inte låta latmasken ta över.

Så jag håller med Nike: Just do it!!

Inga kommentarer: