fredag, juli 29, 2016

Dagens foto - 160729 - Norge dag 2

Första riktiga semesterdagen i vackra Trondheim, lika vacker som de andra två gångerna jag varit här. Måste säga att jag är lite kär i den här staden! Underbar!

Vi tog oss ut på fm med killarna och Adam, medan Milla och Daniel ändå jobbade. Vi promenerade till Nidarosdomen, men då killarna var för unga för att gå upp i tornet och gå runt domen så valde vi att knalla vidare (vi får göra om det när de blivit över 8 år båda två). De åt lunch på McD (barnens val), medan jag åt min medhavda sallad.... Sen tog vi oss förbi Starbucks där jag tog min första latte med lättmjölk sen i början av april, så grymt god! En vända till Vitenscentret och alla tre unga herrar var nöjda med den dagen. Det var riktigt skoj där! Dagen avslutades med middag på Rest Egon och sen en Pokémontur för mig och Ch....




























Inga kommentarer: