fredag, april 08, 2016

DAG 3 - det går finfint det här!

Dag 3 med drickor och än går det riktigt bra! Enda gången jag kände mig hungrig och riktigt sugen på mat var när Fredrik kom hem med pizza till sig och killarna ikväll.... Deras fredagsmys....

Men istället för att sitta där och suktas så bytte jag om till träningskläder och tog en stavgångstur på 4,6 km (49 min) med Camilla och Elin. Så himla bra!

Min nya leksak kom idag också, en fin rosa Fitbit Clip

Denna kan jag ha på kläderna så den registrerar ALLA steg jag tar. Telefonen gör ju inte det tyvärr.... Jag kan med andra ord ha den även på jobbet.... Hade gärna velat ha en mer avancerad sak som registrerar puls mm, men de sitter ju runt handleden och går ej att ha på jobbet.... Så det fick bli en kompromiss....

Över 13000 steg tagna idag, hurra!

Inga kommentarer: