onsdag, april 06, 2016

DAG 1 - skarpt läge!

Här är de där jobbiga första fotona på en "tjock" jag.... Ja hua, men det kan ju bara bli bättre eller hur?

Aston hjälpte mig att ta fotona, därav är de lite oskarpa med kablar mm... Men det är mig vi ska fokusera på....

Jag har nu börjat med VLCD-drickorna, 600 kcal/dag. Dvs fyra ggr om dagen dricker man 150 kcal. Det finns även en gröt, jag ser framemot att få äta gröt med en dl minimjölk i på morgonen.....

Jag är inställd på mycket huvudvärk och migrän, tyvärr måste jag säga. Men som den migräniker jag är måste jag nog vara inställd på det, men som coachen Maria sa: Om jag får mycket huvudvärk får vi hitta en annan väg som går långsammmare, men som är skonsamma för kroppen. Och kanske får jag inga symtom alls. DET vore ju en dröm isf...

Ikväll är det dags för workshop 1 på Itrim och efter det träningsgenomgång. Det ska bli spännande! Att ha en grupp att följa och peppa och peppas av....

Har lite huvudvärk som bultar i huvudet ibland, men tror faktiskt att det är mitt BT som spökar. Misstänker att huvudvärken och ev hemskt humör blir värst framåt helgen då det är dag 4-5 på "dieten"...

Jag har även "outat" mig på FB och Instagram, med bilderna ovan. Pepp och uppmuntran är bra, men även att jag nu inte kan ge upp och smita. Inte svika mig själv, heja mig!

Mot ett mer välmående jag, med mer ork och mindre vikt!

Inga kommentarer: