onsdag, april 06, 2016

DAG 1 - efter workshop och gruppträning

Såhär på kvällen vill jag reflektera denna första dag på min viktresa....

Idag körde jag ju igång med VLCD-drickorna och so far, so good.... Det svåra kommer nog om några dagar. Jag har faktiskt något mindre huvudvärk än vanligt, kanske beror på att jag druckit mer vatten än vanligt (2,5 l närmare bestämt)...

Jag var på första workshopen och sen på träningsgenomgång av cirkeln på gymmet. Peppande workshop och träningen verkar rolig! Kände mig nästan euforisk efteråt...

Känns som om det svåraste ju nu är att planera tiderna för att jag ska få i mig näringen/drivkorna med lagom intervall pga mitt skiftarbete, Blir ju inte samma tider varje dag, tyvärr.... Men det löser sig med tiden! Första målet på dagen får utröna hur resten blir!

Inga kommentarer: