lördag, november 14, 2015

Project life - vecka 32 2015 - del 1

God morgon! Jag har valt att dela upp vecka 32 i två inlägg, det andra kommer i eftermiddag. Detta pga att det är så MÅNGA sidor för denna vecka. Fyra hela uppslag samt inserts och några flipfickor - det ger många foton.... Så för att du inte ska ledsna att kolla på mina sidor så delade jag upp denna vecka i 2 inlägg alltså.

Denna vecka innehöll främst vår resa till Danmark och våra besök på Aquadome, Lalandia och Legoland. Totalt fyra dagar, två på respektive ställe, blev många härliga foton och det mesta ville jag ju få med....


Vänster sida - uppslag 1


Insert 1 - framsida


Insert 1 - baksida


Höger sida - uppslag 1


Uppslag 2


Vänster sida - uppslag 1


Höger sida - uppslag 2


Uppslag 3


Vänster sida - uppslag 3


Ett av mina favoritfoton, det på piratfotona blev en härlig förstoring i en avkapad 12x12-ficka. På baksidan är inget just nu, kanske blir det nån LO i ovanligt format....


Höger sida - uppslag 3


To be continued....

Inga kommentarer: