lördag, november 21, 2015

Dagens foto - 151121 - beställning av pysselön till Studion

Idag beställde vi äntligen pysselön till Studion, jag satte dock i halsen då den blev mkt mkt MKT dyrare än jag tänkt mig. Men nu är den beställd och det levereras massor med paket den 17 december.....

Vi började med lunch på IKEA, sen blev det godisregn som killarna ville vara med på såklart! Sen blev det dags att beställa ön och det var ju ett äventyr i sig. Allt tog tid - vänta 40 min på att få en person som kunde rita upp ön, sen tog det typ 10 min att rita upp den, vänta 40 min på att nån skulle dubbelkolla den och sen tillbaka dit för att själva dubbelkolla... Sen strulade bokningen till fakturagrejen så det tog sin tid.... Så killarna fick "leka" lite i varuhuset under tiden....

Tillslut släckte de ner på övre planet där jag var, de andra gick i förväg till kassorna.... Precis då de stängde varuhuset var jag klar och blev eskorterad ut av en butiksvakt hahaha....

Hem och åt sushi, thai och pizza på Myntans wok med Christer, Ina och Elsa. Sen hängde med oss hem för en stunds umgänge






Inga kommentarer: