måndag, september 07, 2015

Dagens foto - 150907 - Aston hos tandis

Imorse var vi till tandläkaren, jag och Aston. Ja, Charlie fick hänga på han med.... 

Aston var så duktig! Det var lite märkligt att bita ihop kring de där bitarna man har i munnen då de röntgar, men tillslut gick det bra. Ett litet litet litet hål har han i nederkäken till höger, men inget man gör nåt åt. Det är så litet.... Så bara fortsätta borsta, borsta, borsta och tänka på vad man äter...

Vi lämnade av Aston vid skolan, sen hem och hämtade Charlies överdragsbyxor. Då passade jag på att gå på toa.... Lämnade Charlie på dagis och upptäcker att min telefon är BORTA!! Panik! Har knappt någon bensin kvar i bilen och i telefonen har jag mitt bankomatkort... Letar igenom hela bilen och handväskan - ingen telefon... Hem och letade överallt, även i lådan där jag tog upp Ch:s byxor - ingen telefon... Tillbaka till tandläkaren - ingen telefon.... Hem igen, smått panik över att det är så lite bensin kvar. Då ser jag telefonen på den bruna byrån där jag faktiskt har letat!! Puh!!!

Åker och tankar och lyckas med konststycket att få lite bensin över mig då jag svarar i telefonen (Fredrik ringde) samtidigt som jag satte in munstycket i bilen. Nåväl, allt gick bra tillslut, jag kom till jobbet och hade mitt möte och sen råddade vi runt massor på avdelningen då det var MASSOR med städ. Kom ifrån jobbet vid 18:30, 30 minuter över tiden.... 

Tack och godnatt snart!

Inga kommentarer: