onsdag, april 09, 2014

Project life - vecka 40 2012

Idag tänkte jag visa en sida ur mitt 2012-album, som visas på PL SWE häromdagen....

Jag scrappade 2012 och 2013 parallellt, så det kommer visas några 2012-uppslag framöver. Hoppas du står ut!

På detta uppslag har jag använt kort från ett och samma kit. Det är vanligt att man ser många färgkoordinera sina uppslag, dvs blanda kort från olika kit med samma färger och toner. Men det är roligt och färgstarkt att köra med samma kit, det är automatiskt färgkoordinerat. Och så blir det sådär härligt brokigt - utan att bli stökigt, precis så som livet är.

Hur gör du?! Kör du på  samma kit genom hela albumet? Eller färgkoordinerar du vissa eller alla uppslag, dvs utgår från samma färg rakt över? Blandar hejdlöst, bara du gillar korten?! Berätta för mig! Jag är nyfiken!!












Inga kommentarer: