tisdag, februari 18, 2014

Dagens foto - 140218 - Charlie snart 3 år

Tänk, att min lilla bebis inte alls är en bebis längre! Såklart han inte är en bebis!

På måndag fyller Charlie 3 år, han hävdar bestämt att "Jag är stor nu!" i de flesta sammanhang! 

Charlie säger och gör:
- Vill inte sluta med blöja än, men har börjat kissa på pottan ibland
- Använder inte napp på dagis, men har napp och snuttis hemma fortfarande
- Pratar konstant, hela meningar och enda bokstaven han har lite svårt att säga är S.
- Älskar Mario, Luigi, Blixten och hans vänner
- Är totalt frälst i Lego, kan sitta och bygga med små-Legot både länge och väl
- Omtänksam och snäll! Mycket omtyckt av vännerna på dagis. Snäll mot både stora och små vänner.
- Leker mest med Alva, Adam och Liz på dagis
- Älskar Alva, det är hans absoluta favorit!

BVC-besök är inplanerat den 25 feb!

1 kommentar:

Fia sa...

Wow, så söta killar du har. Jag har läst din blogg till och från och är så imponerad av hur mycket du hinner pyssla. Jag har också två stycken små och hinner ingenting, om du har någon hemlighet så får du gärna berätta ;)
Jag har nämnt din blogg i ett inlägg hos the Paper Crafting så om du får många norska och danska besökare så vet du varför. Inlägget finns här:
http://thepapercrafting.com/?p=5920