tisdag, december 24, 2013

Project life - vecka 52 2012 - del 1

GOD JUL på er alla vänner!!

Jag tänkte idag bjuda på julinspiration i form av ett Project life-uppslag som jag visade på SWE i årets julkalender - lucka 19 var det!

Jag har skapat lite i förväg, jag är klar ungefär till v30 2012 men skapade detta uppslag från julafton förra året eftersom jag ville inspirera med detta på SWE.

Detta uppslag är enbart från julafton och här ser ni att jag utgått lite från det jag skrev om i min lucka från den 2 december.

Många underbara foton från julaftonsmorgonen, lunchen, tomtebesök, granen, lite av årets juldekorationer och några obligatoriska foton framför granen :) Och även om detta var många foton, så fotograferade jag inte hela dagen utan planerade mina foton innan och tog dessa. Sen släppte jag kameran och bara upplevde resten av julen tillsammans med min fina familj!






Eftersom denna vecka startar med julafton fick titelkortet bli såhär ;-)


Jag har blandat ett färdigt köpt julkit med några digitalt gjorda cirklar som jag fann på nätet, dessa stansade jag sedan ut med en cirkelpunch. En enkel men dekorativ dekoration....


Stickers är perfekta att sätta på fotona! Denna är egentligen från ett ark med sommarstickers, men eftersom den är röd passade den perfekt även till julaftonsfoton.


Idag räknar jag med många fina härliga juliga foton oxå!!

Inga kommentarer: