tisdag, oktober 22, 2013

Project life - v 29 2013

Detta uppslag visades igår på PL SWE och där tipsar jag om att få foton från tillfällen då du själv inte är med. Jag tycker att Project life-albumen i allra högsta grad är hela familjens minnen istället för bara mina. Därför är detta uppslag så viktigt för mig, även om jag själv inte är med!

I somras åkte min sambo till sin mamma med våra barn i en vecka, en vecka då jag var hemma och jobbade. Men för att jag ville få med foton från DERAS vecka i vårt album, bad jag Fredrik att fotografera på. Jag brydde mig inte vad han fotade, vilka dagar eller så... Till syvende och sist kom han hem med 140 foton från tre dagar, foton som jag bara älskar och som barnen tycker är fantastiska!

När jag gjorde sidan så fick han och barnen berätta lite om deras vecka, det behövde inte vara så ingående utan bara lite stödord.




Inga kommentarer: