söndag, juli 21, 2013

Project life - vecka 21 2013 - uppslag 2 + layout

Jag har precis fått hem ett gäng nya foton, så nu ska jag fortsätta skapa vecka 22 och framåt! Min dator gick ju sönder i slutet av juni och jag har inte kunnat hålla mig ajour med fotona. Men nu så.... Nu ska jag invänta lite tid för lite mer skapande. Sidorna för v22-28 är dock planerade så de ska nog gå hyfsat fort att göra....

Detta uppslag är fortsättningen på vecka 21 och jag gjorde den för ett tag sen, jag visade förra uppslaget för några dagar sedan. Det gick i grönt och detta uppslag är mer inspirerat av LOVE-kortets färger på högersidan ;-) En layout om mors dag som firades på landet (och sista gången vi träffade Fredriks far innan han gick bort, här var han mycket sjuk) och sen lite annat blandat från veckan....




Inga kommentarer: