lördag, juli 06, 2013

Project life - vecka 18 2013

När jag bestämde mig för att börja med Project life så var det ungefär vecka 20.... Jag hann scrappa ikapp ända till vecka 18 på min första fotobeställning, sen beställde jag foton för 4 veckor till och planerar att visa upp dom oxå snart! 

Det fick alltså ihop vecka 1-18 på ca 2 veckor. Jag valde fotostorlekar och papper, smackade in dom och har sedan successivt skrivit texten. För en månad sen gjorde jag klart all text och påbörjade ytterligare två uppslag. De kommer inom några dagar, så ni får se dom oxå!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
En liten fråga... Var framkallar du de små bilderna du har i dina PL-layouter?
Med vänlig hälsning, Elisbeth som inte scrappat på fler år

webmosterhelene sa...

Hej Elisabeth!
Jag skriver ut själv eller framkallar via www.crimson.se. Om jag framkallar via fotofirma så klistrar jag ihop två små bilder på ett vanligt fotografi så att säga och sen framkallar jag det i 10x15 cm-format....

Anonym sa...

Tack! Nu ska jag sätta igång måste bara framkalla lite bilder först.
Elisabeth

Anonym sa...

Tack! Nu ska jag sätta igång måste bara framkalla lite bilder först.
Elisabeth