onsdag, februari 06, 2013

LO: Kreativt kaos?!

Igår gjorde jag denna "städa på bordet"-layout :) Jag tog vad jag hade och bara smackade på ett cardstock, som för övrigt var det enda jag tog fram. Resten har jag haft liggande på skrivbordet länge och väl.... Det var dags att rensa lite i röran... Det finns nog många fler sidor jag kan göra av material som ligger och skräpar, men blev glad att jag gjorde denna....

Kanske ditt mission ikväll oxå blir att ta vad du har till hands och göra en LO?!!
















3 kommentarer:

Ulrika aka LillBlomman sa...

Jättehärlig sida vännen! Undrar hur en sådan skulle se ut om jag gjorde en? Kram!

Anonym sa...

Underbart! Kan bara hålla med. Samma sak för mig. Blir som bäst inspirerad om allt är framme.

Anna sa...

Vilken härlig layout! Trots att mitt rum ser ut som ett beomnedslag, så har jag inte så mycket småplock på arbetsytan.

Vinterkramen Anna