måndag, februari 18, 2013

LO: Härliga snölek

Idag tänkte jag visa en LO som jag gjort till Ilona på Skaparlusten, en rolig sida med två underbart roliga produkter. Nämligen Gelato och den genomskinliga textursprayen Goosebumps. Den där sprayen har jag inte sett innan Ilona skickade den och det är bland det häftigaste jag jobbat med på länge! När man sprayar på bakgrundspappret och sedan målar över det sprayade (då det torkat) så lyser bakgrundspappret igenom.


Här har jag sprayat genom en bokstavsmask på ett vitt cardstock och när sprayen torkat så har jag målat över med grå Gelato utblandat med massor med vatten. Effekten blev PRECIS så som jag hoppades och jag är såååååå nöjd med denna roliga sida!!














2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer att vara den perfekta blogg sida för alla som vill veta om detta ämne. Du vet en hel del att praktiskt svårt att argumentera med dig (inte för att jag verkligen vill ... haha). Du ställer helt en helt ny spin på ett ämne thats varit skrivits om i flera år. Fantastiska saker, bara bra!

Anna sa...

Snygg, mycket snygg Helene!

De bokstäverna är inte nya minsann...

Vinterkramen Anna