lördag, november 03, 2012

Dagens foto - 121103 - min födelsedag och Noahs 3-årskalas :)

Hihi, idag är det min födelsedag, men vi har inte firat den på nåt speciellt sätt..... Eller jo! Imorse fick jag frukost på sängen av mina två små och Fredrik samt två paket och till middagen fick jag ett paket till.... Men sen har vi faktiskt varit på ett annat kalas, där någon annan stod som huvudperson - nämligen min systerson/gudson Noah. Han fyller 3 år på tisdag och därför firades han idag. Perfekt med kalas för honom och fika och allt där!

Så dagens foton består av kalasbilder, från Noahs kalas då :) Eftersom det var Halloween i onsdags så körde Noah och Lotta på lite halloweentema och det var så fint ordnat!!!

Huvudpersonen himself *kärlek*


Kolla Noahs min när han öppnar ena paketet från oss *s* Ett dinosauriepuzzel.... Aston var så hjälpsam *s*


Och kolla in Charlies min, när han ser vad nästa paket från oss innehåller. En stor Händige Manny!!! Gissa vad Charlie får i julklapp av oss?! Exakt samma sak faktiskt ;-) Ska bli skoj att se om minen är likadan då ;-)


Traditionella blåsa ut ljusen-bilderna såklart!




Och här är en nybakad 44-åring då.... Jodå, man åldras och så.... Hehehehe....

1 kommentar:

Jozebelle sa...

Härliga foton och det syns att de är kusiner.

Skönt att du hade en bra dag!