fredag, november 30, 2012

AJ: My time is now

Tänk, idag är det sista november och imorrn startar ruschen med de kommande tre veckorna inför jul! Jag älskar julen, men ibland är det massor man ska hinna med och vill göra före jul ;-)

Nåväl, dagens alster består i en sida i min art journal. En höstsida! Som jag älskar! I oktober så var denna sida en av de jag lärde ut på art journalkursen hos Slöjd-Detaljer i Sthlm. En rolig kväll, minsann!

Idén till denna sida kom sig av att jag i början av oktober var ute och gick i höstsolen. Solen silade ner genom träden och det lyste så vackert av alla löv som hade börjat skifta färg. Jag slet upp ett litet papper ur handväskan och klottrade ner min idé, tre träd med fallande löv under. Enkla former! Sen skred jag till verket.....


Och slutresultatet blev såhär!






2 kommentarer:

kostromka sa...

Как же мне нравятся ваши работы!!!! От микс - медиа просто балдею! Они такие разные, очень здоровские!
Вдохновилась этим коллажем и сделала свой вариант!) Приглашаю посмотреть, что у меня получилось в результате!
Спасибо за столько красоты! Вы очень талантливая! Успехов!

Matilde sa...

I love it!!!