lördag, juni 09, 2012

Min första SHE art-tavla...

I skrivande stund befinner jag mig i Jönköping hos min söta väninna Anna. Det är 9:e året som vi ses där... Vi är ett gäng tjejer som ses en gång om året hos Anna och en gång om året här hos mig :) Fantastiskt underbart! Men bloggen måste ju uppdateras iaf...

Jag har äntligen fått tummen ur och visar min första SHE art-tavla, som jag gjorde på eventet "Scrapbooking med hjärtat" som Scrapgalen anordnade tillsammans med Scrap-Perra och två andra företag.

Jag gick på kurs alla tre dagarna, på söndagen började jag med att gå en SHE art-kurs med Christy Tomlinson, och det är nog den mest inspirerande kurs jag gått på många många år!! En konstform som verkligen passar mig. Och det innebär att jag gått två av hennes webkurser (två SHE art-kurser) och har valt att gå en tredje nu som handlar om art journaling och att skissa mm. Så skoj!

Här är min första tavla och jag lovar, det kommer fler!!










Inga kommentarer: