onsdag, mars 07, 2012

LO: Mina första leksaker

Mitt fjärde och sista alster för Pyssedags räkning blev en sida till Charlies album. Har använt två textstämplar på denna, nämligen "mina" och "leksaker". Älskar fonten!!! Massor!!

Och det har verkligen varit så roligt att skapa med stämplar som utgångspunkt, roligt och utmanande!!! Jag är ju mer en scrappande tjej som utgår från papper och dekorationer och använder stämplar som ett komplement. Så denna utmaning var verkligen helt underbar!! Tack till Ciza och Pysseldags för förtroendet!!!

På denna sida har jag även använt modeling paste, mist och så ett gäng gamla Prima stickers som jag tog fram på mitt skrivbord för att använda. Nu finns det några kvar så ska se till att använda upp paketet snart tror jag ;-)




Vit modeling paste och vit mist, underbart läckert!!!




Inga kommentarer: