måndag, januari 23, 2012

LO: Min fina pojke

Denna månad, i januari, fick vi i Scrap-Perras designteam återigen en tillverkarutmaning av vår "dt-pappa". Denna gång skulle vi i teamet skapa med Basic Grey-papper, men istället för att hela teamet fick exakt samma papper fick vi papper ur olika serier. Har du inte sett våra alster, så hoppa över till Scrap-Perras blogg och njut av alla fina alster!

Jag fick jobba med den halvgamla serien "Hopscotch" och även om jag definitivt inte är en fantast av alla BG:s serier så överraskade denna mig totalt!!! Den är så fin!! Så användbar!! Olika färger i papprena mm gör att man kan göra layouter i massor med olika färgställningar! I love!!!

Idag visar jag en LO i blått, turkos och brunt. Fina fina färger ihop!! Kika in imorrn igen, så visar jag ytterligare en sida - men i andra färger!






2 kommentarer:

Anna sa...

Jättefin layout Helene!

Vinterkramen Anna

Epona sa...

Läcker!!