torsdag, december 01, 2011

Journal your christmas | 1 dec

Jag har tänkt försöka göra en albumsida för varje dag i december, har ännu inte bestämt om jag ska sluta på annan dag jul, på nyårsafton eller när Aston börjar på dagis igen i början av januari.... Detta för att jag valt att vara med på Journal your cristmas via Shimelle. Sen får vi se om det blir fotat varje dag, en sida scrappat av varje foto jag tar... Men det är ju bara jag som bestämmer det ;-)

Jag kommer lägga det/de foto/foton samt lite tankar om det jag tänkt scrappa under respektive dag och när fotot är scrappat lägger jag även layouten här :-D

1 december: Enda fotot jag tog idag blev med iPhonen och det var på två gosiga små sötnissar som lekte tillsammans innan dagislämning för Aston. Vi tränar på att ha tomtemössor på ;-)

Inga kommentarer: