lördag, november 19, 2011

Live med SWE-tjejerna!!

Nu ses vi, halva swe-gänget har träffats här i Bromsten, strax utanför Stockholm. Vi får inte så mycket gjort, mest prat och skratt. Men lite inspiration iaf. Här kommer lite foton från dagen hittills. Mer kommer kanske sen....

Skapande....



Vår "överraskning", Åsa ska hålla kurs för oss senare idag...



Vi startar med en skiss, vill du oxå tolka?! Skicka den till oss på swe.scrapbook@gmail.com



Jag försöker skapa lite...



Utlottning av tre kit....



...från Pion Design


{Bloggar på språng med min iPhone}

5 kommentarer:

Anna sa...

Kan väl inte vara kul att träffas så där heller....

Joooo jag vill ju också vara med...

Höstkramen Anna

Cattis sa...

Ååhhhh..vad jag önskar att jag satt där hos er nu!! Hoppas ni har det helt underbart roligt!!

Kram/Cattis

Annette sa...

Tack Helene, för en heldag som var så perfekt ordnad och så kreativ och mysig!! Det var jättekul att träffa dig! Jag kom ur min scrapsvacka och vill knappt lämna scrapbordet nu ;) Och så alla intressanta samtalsämnen och den glada stämningen, jag har fortfarande ett leende på läpparna! Kram!

Aase sa...

Hoppas dagen gav mycket, både energi och inspiration :)

Kram Aase

Vibeke sa...

Høres så hyggelig ut!!
:)