onsdag, november 30, 2011

LO: Julafton 2010

Det närmar sig jul med stormsteg, jag hinner inte med... Och undrar hur 17 det ska gå med julklappar i år... Man är inte direkt rik då man är mammaledig liksom. Men det löser sig, som alltid :-D Man ska ju inte köpa ihjäl sig....

Det som inte kostar nåt är ju dock att fotografera och jag älskar verkligen julfotografier. De är ofta fyllda med glädje, barn som öppnar klappar, granar som glittrar....

Sanna på Pappersbiten skickade mig ett paket med fina julpapper och på ett av arken var det tags med tomtar på som man ska klippa ut. De är verkligen sååååå fina och ger ett härligt komplement till sidan. Det behövs inte så mycket dekorationer när man har en ljuvlig tomte och ett paketöppnande barn att titta på!





2 kommentarer:

Lilla07an sa...

Ja, men visst går det sjukt fort fram till jul! Jag hinner inte alls med. Inte gör det saken bättre att det är jättevarmt ute och att jag faktiskt körde ungarna till dagis i bara collegetröja och foppatofflor. (Jag alltså, ungarna hade så klart ordentliga kläder)

Det är julpappren som tvingar en att försöka få julstämning :)

Pysselbus sa...

Åhhh, vad läcker den blev... Finns risk för en lift... *wow*

Kram
Linda