tisdag, november 29, 2011

Dagens foto - 111129 - Charlie och filten

Charlie fick en grön fin filt av märket Elodie av Åsa då han föddes. Den bara älskar han, han blir helt tossig då han får filten ;-) Och tvättrådslapparna är såååå goda!

Vi köpte en till likadan, så han har en i vagnen och en i sängen. Dock funderar jag på att köpa en tredje, så att vi har tre på G och kan ha en till dagis då han börjar där om ett år...


Det är roligt det här med filtar och gosedjur...

Aston har en grön fleecefilt, som han är tokförälskad i än idag.... När jag var barn så hade även jag en filt, på nätterna låg jag och drog loss ludd ur den så tillslut blev det stora hål i den. På mornarna fick mamma plocka bort luddet ur händerna på mig ;-)

Robin hade en nallebjörn och Martin en gul fågel (som förövrigt ersattes av en annan gul fågel, då tvättrådslappen gick sönder på den första).

Och så funderar jag på om lilleman håller på att bli förkyld. Det började rinna i näsan på honom imorse. Vi får se vad som händer :-)

Inga kommentarer: