söndag, augusti 14, 2011

Virkad turkos krabat

Idag flyttade den här söta turkosa krabaten till min söta vän Åsa. I januari nämnde hon att hon i födelsedagspresent önskade sig en turkos krabat med röd mössa - hennes favoritfärger... Jag har hållt det hemligt fram tills hennes födelsedag - eller ja tills idag då vi firade henne en kortis, eftersom jag så sällan virkar till andra. Det blev med andra ord en glad överraskning :-)




Såklart har även Aston önskat sig en turkos krabat, så vi får se när jag får tid till en åt honom oxå.... ;-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar liten krabat du har gjort! Du är så duktig på att virka. Jag kämpar med att lära mig och få ihop nått men de blir oftast snett och konstigt. Kram

Jozebelle sa...

Vilken härlig krabat!!!!

webmosterhelene sa...

tack!!! Det blir fina grejer :-) Finurliga fröken, om det blir skevt så tror jag du missar lite maskor. Var noga när du ökar och minskar mm, räkna varje varv och räkna varje maska på varje varv ska du se att det blir kanon!! Kram