tisdag, mars 22, 2011

6x12-layouter,,,,

Här kommer fyra stycken layouter i formatet 6x12, som jag gjorde till "skissboken som aldrig kom". Sällan jag skapar i det formatet, har gjort några sidor totalt under de senaste åren. Men vem vet, kanske kommer det skapas i det formatet igen.

Högaktuellt tema! Tänk att jag tyckte jag var stor då jag var så smal... Mitt mål är kanske inte att komma ner i 62 kg igen, men målet är att gå NER i vikt i sommar! Charlie får växa på sig lite och vi måste få till amningen, sen ska jag sätta fart :-D


Min syster Lottas fina Phaléne Milton :-)


Kellie saknar vi MASSOR! Tänk att det snart gått två år sen vi fick ta bort henne, vår lilla sötnos


Det här självporträttet är coolt! Taget på Mme Tussauds i Amsterdam :-)

1 kommentar:

Mette sa...

Härliga! Scrappade några layouter i det formatet och det var riktigt roligt... Så man kanske skulle göra det igen... :)