torsdag, februari 03, 2011

Mvc-besök v36+4

Nu har jag varit på mvc igen. Det är förhoppningsvis bara ett sånt besök kvar nu ;-)

Allt är bara bra med både mig och Myran. Mår ju bra, men annars är det ju som det är på slutet. Lite tungt, lite sömnbrist, massa toabesök - ja, allt sånt där. Och så har jag känt att jag svullnat massor sen i slutet på förra veckan, så nu har jag börjat lägga på mig vätska och det visade vågen idag oxå. Men inget att oroa sig för, alla värden är ju bara bra här annars ;-)

Dagen i siffror:
Vecka 36+4 idag
Vikt: +7 kg sen inskrivning
Symfys-fundus: 33 cm
Blodtryck: 110/70
Fosterljud: ca 155 slag/min
Urinprov: ua

Myran ligger med huvudet lååångt, nästan fixerad men inte riktigt.

Så ett mvc-besök inbokat och remiss skickad till ev ultraljudskoll om jag går till vecka 40+0. Nu har vi målrakan kvar.

{Bloggar på språng med min iPhone}

1 kommentar:

Pysselbus sa...

Målrakan som brukar vara den jobbigaste... *kämpa, kämpa, kämpa* Skönt att du mår bra i alla fall!! Och hoppas lillkillen är pigg idag... Mina killar är fortfarande däckade i kräksjuka... *suck*

Ha det så bra och lycka till!

Kram
Linda