lördag, augusti 14, 2010

Dagens foto - 100814 - Lenas 40-årsfest blev barnens poolparty!

Vi var hemma hos Patrick och Lena idag, på stort garden-party för att fira Lenas 40-årsdag! Vilken dag de valde, det var en av de där vaaaaaarma augustidagarna jag skrev om igår. 28 grader och sol med lite lite moln.... Tur de har pool hemma, till både stora och små barns förtjusning *s*

Aston badade, hoppade, simmade, badade lite mer, simmade lite till och hoppade ännu mer!


Aston och pappa....


Och när de vuxna inte orkade längre så simmade Aston med Matilda istället!


Både stora och små barn tyckte det var nice att bada.... Här är vi på omgång 2 vid 21-tiden på kvällen....


Jepp, fikadags efter badomgång 2... Ellen och Aston njuter av rabarberpaj i sommarkvällens mörker (och jag fascinerades av att det gick att fota trots mörkret... Har ljusat bilden lite i photoshop utan större problem faktiskt, ville inte använda blixt)


Födelsedagsbarnet då?! När jag inte övervakade och fotograferade badandet så sprang jag efter Aston i deras trädgård... Så nån bild på henne fastnade inte i min kamera, men det kommer från annat håll sen har jag hört ;-)

Inga kommentarer: