söndag, juli 25, 2010

LO: Matilda

Jag älskar rosa, både att ha på kläder, som inredning (fast Fredrik är inte lika förtjust då) och även att scrappa. Då jag har tre söner så tar jag alla tillfällen jag kan att scrappa rosa... När jag fick dessa papper från Scrapgalen så blev jag superglad. De är verkligen vackra, de här papprena från Girls Paperie!

Fotot är på min guddotter Matilda för 11 år sen, vi fick det i tackkort efter hennes dop. När vi skulle flytta valde jag att plocka ut fotografiet ur ramen för att scrappa det vid ett senare tillfälle och nu är det gjort :-D


Älskar såna här små cluster/samlingar med dekorationer




De här bokstäverna är hur läckra som helst!! De levereras ofärgade och sen färgar man in dom själv i den färg man vill ha. En del av bokstäverna är "gummerade" så färgen fastnar inte där utan lämnas "ofärgad". Jag kommer snart att visa en till LO med de här bokstäverna, men i en annan färg.






3 kommentarer:

KarinS sa...

Verkligen superdin LO!!

Mette sa...

Åhhhh så vacker!

Marie/Mison sa...

Jag älskar Girl´s Paperie. De är söttuffa på något vis. Passar min söttuffa dotter...