onsdag, maj 12, 2010

LO: God morgon

Denna LO gillar jag, den är färgstark och lekfull - som mycket jag skapar. Den tog dock lång tid att slutföra. Påbörjade den på en träff i oktober förra året och sen har den bara legat halvfärdig i en plastficka. Men strax innan vi flyttade till huset så gjorde jag klart den och blev riktigt nöjd :-) Ibland måste sakerna helt enkelt ligga till sig - väldigt ovanligt för att vara jag, men ändå



Nu, ett halvår senare har vi dock tidigarelagt vårt uppvaknande på mornarna. Nu vaknar vi oftast runt 7.30-8 ;-)

4 kommentarer:

Millanprillan sa...

Vilken härlig layout! Du är så himla duktig på att layouterna harmoniska, jag älskar mönstrade papper, men är lite för feg för att använda dem eftersom jag tror att mönstret ska "försvinna" bakom kort och dekosar :) Jag får öva mera helt enkelt!

/Kram Millan

Tezzan sa...

Wow! Vad snyggt! Vart kommer det prickiga pappret ifrån?

webmosterhelene sa...

Tack! Åh, hmmm... Det prickiga pappret är nog ett gammalt My Minds Eye tror jag.

terese sa...

så härlig lo! fina killen!