måndag, april 12, 2010

Dagens foto - 100412 - tröttmössa på promenad

Inte blev det många foton tagna idag, så håll tillgodo med en liten tröttmössa *s*


Dagarna börjar med dimma numer, man tror inte det ska bli bra väder med på förmiddagarna klarnar det och sen är det sol och härligt!

Idag gick jag, Aston, Johan och Leiah till Åkermyntan och hem igen, på kvällen gick jag och Annika ut och gick oxå. Så idag har jag gått över 1 mil...

Jag har alltså återupptagit mina promenader, nu ska de ske mer regelbundet! Känns bra nu när vi flyttat och fokuset inte längre är på vad som komma ska utan att vi är på plats och jag faktiskt har möjlighet att gå på ett annat sätt...

Sen att det inte blir en mil totalt varje dag är väl en sak, men gärna gå ;-)

2 kommentarer:

Sofia - SofiaFj sa...

Gud så duktig du är. Jag går till bilen fram och tillbaka varje dag, mer än så blir det inte. Eller.. jo, när jag vallar mamma men då går det ju inte i något tempo utan det är precis vallning....

Ulrika aka LillBlomman sa...

Söt tröttmössa! Du får trava ner till Riddersvik och gå längs med vattnet! Mysigt! Massor av fint skapat också! Kramar!