torsdag, mars 18, 2010

LO: Vid regnbågens slut - Min skatt

Har ni sett att Scrapgalen har fått in massor med Primamaterial? Både dekorationer och papper, de var så poppis att en hel del tog slut rätt snabbt. Men sen fylls det på nytt successivt! Helt underbart! Så det gäller att passa på när det finns grejer inne ;-)

Jag har arbetat med Primapapper (och en blomma och lite bling såklart). Jag tycker det är extra skoj att Prima inte bara gjort romantiska papper, även om de är helt suveräna på det. Men denna serie "Umbrella" är så helt fantastisk, lekfulla med stövlar, paraplyer, regnbågar och annat. Me like!

Jag har klippt i mönsterpapprena, allt för att ge min egen prägel såklart!










3 kommentarer:

hellenbell sa...

du e otroligt duktig! jättefin lo som alltid! men du! är det en stämpel som du använt till journalingen? var har du fått tag på den? superfin ju! vill ha.
å aston e ju bara för söt!

webmosterhelene sa...

Tack, vad snäll du är!! Verkligen snäll! Stämpeln ingår i ett set från Maya Road, jag har köpt den via en amerikansk butik http://www.amillionlittlethings.com eller om det var från http://www.twopeasinabucket.com Ja nån av dom var det iaf!

ScrapMyran sa...

Lika grym som alltid! Håller på att träna på det där med "misslyckad mist" om du minns från Enköpingsträffen =) Har en lite gåva till dig i min blogg, men förstår om du inte hinner ta tag i det där nu mitt i flytten. Lycka till med den förresten, nu blir vi ju så gott som grannar =)