tisdag, mars 09, 2010

LO: My star

Här är återigen en av de sidor, den näst sista, jag skapat för swe-bloggens räkning, med underbart härligt material från Designat.

Det blir ju mycket scrappat om Aston, men man får ju inte glömma att scrappa om de två stora killarna oxå. Martin är ju mycket hemma hos oss nu, så på honom tar jag några fotografier emellanåt. Men Robin har varit mycket hos sin pappa senaste månaderna *saknar* eftersom han jobbar därute... Så det har inte blivit så många foton på honom på sista tiden. Det MÅSTE åtgärdas!!

Martin spelar ju gitarr (för den som inte vet om det) och han tränar på olika gitarrer, olika sätt att spela osv. Nu så håller han på att spela in en låt i en studio där han kör sina gitarrlektioner. Hans lärare Simon är helt fantastisk, ger Martin roliga uppgifter och han får prova på olika saker. Låten han spelar är en av Metallicas (glömt namnet just nu) och Martin spelar massor med olika gitarrer för de olika stämmorna. Ska bli skoj att höra sen!

Nå, till min LO då. Egentligen en mycket enkel en då man tittar på den, men varje stjärna är stämplad på mönstrat papper och sen utklippt för hand. Urskoj! Några stjärnor är stämplade på annat papper för att ge ögat nåt att vandra emellan.


Egengjord journalingruta, så den matchar sidan :-D


Här ser man stjärnorna på nära håll...

4 kommentarer:

Christine sa...

WOW så snygg!!!

Chris_P sa...

amen såååå snygg!! Enkel o stilren. Me like!!

Unknown sa...

Hej!
Ännu en jätte-, jättefin LO. Tusen tack för all inspiration du sprider.
Jag har en fråga, var köper du alla små bokstäver och vad är det för fabrikat?
Tack ännu en gång,
Katarina "amospersson"

webmosterhelene sa...

Tack, tjejer!! Katarina, jag har köpt mina minibokstäver på lite olika ställen, men jag vet att du kan hitta ett helt gäng hos http://www.scrapgalen.se där jag köpte senast. På denna LO är det av märket Adornit, jag använder även minibokstäver från My Little Shoebox och Making Memories :-)