fredag, mars 05, 2010

LO: En försmak av sommaren

Här är gårdagens snabbscrapp... Aston satt bredvid mig i min datorstol och tittade på film på min dator, han älskar att sitta där!! Så medan maten stod i ugnen så satte jag igång och gjorde denna LO, tog mellan 25-30 min att göra bara. Är väl inte ett mästerverk, men fotona är ursöta och har legat i min mapp med utskrivna foton ett bra tag nu och jag är glad att jag har scrappat dom....

Jag har stämplat med en av Primas nya jättestora foamstamps, hade en idé om att låta några av de stämplade blommorna synas och sen sätta Primas fina e-lineblommor ovanpå några...


Stämplat och satt blommor med bling ovanpå




Blommor, bling och så en Jenni Bowlinfjäril mitt i ;-) Såååå fin!!


Primas e-line bling är jättefina!! Större än jag trodde de skulle vara


Älskar de här nya gröna Thickersen, såååå fina i perfekt storlek!


Kan även säga att jag verkligen gillar Primas e-line, ekonomiska (hyfsat billiga) grejer och fantastiskt fina!!

9 kommentarer:

La Vikinga sa...

Jättefin!

Ren, enkel och stilfull!

La Vikinga / Charlotta

Christine sa...

Oj vilken fin =) Härligt med lite smak av sommar, för det fick man verkligen!!
Kram ♥

ScrapMyran sa...

Vilken underbar LO, passar perfekt nu såhär när jag sitter och längtar efter sommaren! Mycket snyggt med blomrankan, vart har du fått tag på den stämpeln?
Kram!

webmosterhelene sa...

Tack söta tjejer!! Scrapmyran, jag har köpt stämpeln på http://www.twopeasinabucket.com tillsammans med två andra. Jättefina är dom!!

Wildärtan sa...

Jag blev så glad av LOen - gult sprider glädje. För mig iaf...

Sanna F sa...

Jätte fin!!! mmmmmm vad härligt med sommarfoton

Angela sa...

Gud så fin! Gillar verkligen blomrankan, såå fina färger!

Mia KL sa...

Det var verkligen en somrig LO, helt underbara färger, blev verkligen inspirerad att scrappa lite sommarbilder.

Claudia79 sa...

Den är underbar, Helene!