onsdag, februari 10, 2010

LO: Ditt pärlande skratt

För ett tag sen så fick jag ett oerhört inspirerande dt-paket från Pappersbiten, med papper från flera olika tillverkare. WOW, säger jag! Kreativiteten flödade här i den Larssonska scraphörnan vill jag lova!

De här papprena från Pink Paislee är så oerhört söta och så oerhört lättscrappade! Jag tog dock fram saxen och klippte ut blommor och blomrankor, och valde att använda några av rankorna som swirls istället... Älskar färgkombon på denna, tycker mycket om hur LO:n blev tillslut.


Tycker om lite finurligheter ibland, som att rubriken innehåller ordet "pärlande" och så har jag använt just pärlor och ett glittrande alfabete... Det ger lite extra att titta på när man ser sidan.




Jag älskar verkligen den här formen, bracket-formen. Både på papper och journalingrutor, klipper gärna till egna såna former oxå :-D

5 kommentarer:

badanka sa...

min favo!!!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

O va fin den var! Och vilken liten charmkille ni har. Han är ju för söt. Kram

Vanilla sa...

Åh, vilken fin layout! Kul att du fick ett inspirerande paket, det kan verkligen göra susen! Själv håller jag på att scrappa mitt bröllopsalbum just nu! :-)

Kram

Christel sa...

Så underbar Lo!
Älskar titeln och att du förstärker den med just pärlor! Riktigt fyndigt! Kram

CillaT sa...

Förtjusande! Gillar jättemycket=)

Kram