måndag, februari 22, 2010

LO: Bebis

Har ni sett att Petra/Scrapgalen har fått in galet mycket Primablommor och annat?? Jag formligen frossar i ett paket jag fick, fullt med ljuvliga blommor!!!

Jag vet att jag scrappat de här fotografierna på mig och Aston tidigare, men de är några av mina absoluta favoritfotografier och jag kan nog scrappa dom hur mycket som helst. Tror jag ska skriva ut dom och sätta upp på väggen i huset sen oxå!

Nå, till min sida då... Härligt att få frossa i blommor och göra en galet romantisk LO :-)


Rotade fram ett oanvänt ark med gamla Sassafras-bokstäver *kärlek* Lappen med veckodagarna på fick jag i julklapp av sötaste Ullis/lillblomman och jag tycker de passar så fint här.






5 kommentarer:

badanka sa...

amore amore amore:)

Vibeke sa...

WOW - denne var NYDELIG!! En av de flotteste layoutene jeg har sett på lenge. Utrolig lekker!!:)

m sa...

Å så blev den ju såå fin också!

Chris_P sa...

Men så himla underbar layout!!! Helt otroligt!! Love love love!

Åsa (asali) sa...

Ååå helt underbar!!
Den måste nog jag "norpa" o lifta =)
// Kram