torsdag, januari 07, 2010

LO: Ja just du!

Åh, för några dagar sen trillade det in ett STORT och hur inspirerande och blandat paket som helst från Pappersbiten. Det var diverse pappersmärken såsom Basic Grey, My Minds Eye och Pink Paislee... Underbart!

Satte mig direkt och gjorde denna LO, blev riktigt nöjd med den MEN jag gillar inte att vi inte får igång min flatbäddsscanner med Windows 7. Finns inga drivrutiner till detta operativsystem... Så jag får fota mina layouter och de blir ju inte helt fina då :-s

Nåja, FIN är sidan irl iaf :-D Och fotot på Aston får en härlig inramning, ett av mina favoritfoton på honom! Papprena är från My Minds Eye och Pink Paislee, dekorationerna är i blandade färger -> underbart färgglatt utan att vara skrikigt :-D


Jag älskar cluster/samlingar av dekorationer. Det behöver inte vara jättesamlingar, det är bara skoj att samla ihop dom nånstans på sidan :-)


Och minialfabeten... De har varit en kärlek sen jag köpte mitt första paket från Making Memories för snart 4 år sen. Då var de inte poppis, men nu finns det många olika :-D De här är mina egna privata bokstäver, men måste ju visa upp dom iaf. Sååå fina!

6 kommentarer:

terese sa...

så fin layout och med små detaljer! gillar den mycket. och vilka papper sen!!!! :-)

Sanna F sa...

Superhärlig layout!!!!

christel sa...

Han är så söt, din lille kille! Underbart foto!
Gillar alla dina små detaljer som passar så bra ihop.

Anonym sa...

Hej!han är så sötT.Älskar alla detaljer du har med.GILLAR Alla papprena/puss och kram Matilda

Ulrika aka LillBlomman sa...

Åhh, den är verkligen jättefin Helene! jag måste nog räkna hur många lo jag gjorde 2009! Fattar inte att du gjort såååå många, imponerad! Förstår att du längtar till huset! NI kommer lagom att få se tussilago och vitsippor titta fram! Många kramar!

Malin sa...

Åh, du gör så GALET snygga LOs, Helene! Den här gillar jag verkligen lite extra!