fredag, november 13, 2009

LO: Tomtenisse

För ett tag sen gjorde jag denna LO till Pappersbiten, de underbara papprena är från Ladybug & Friends, ett märke jag inte jobbat med tidigare. Fantastiskt fina papper i härliga färger!!

Och har ni inte kikat in hos Pappersbiten på ett tag, så gör det nu. Nya webshoppen är igång :-)

Här är min sida på en söt tomtenisse :-)


Detaljbild på blommorna. Har satt tre halvpärlor från Inkido i mitten av Primablomman


Ännu närmare... Ser du den gröna "skruven"? Det är metallstjälken på minirosen som jag snurrat runt en pensel.


Och så en närbild på en bit av tagen. Jag har satt på en bit rivet notpapper från Ladybug & Friends och sen lite tuffa snören. Blev urläckert irl! Man ser även att jag chalkat lite på tygbokstäverna, för att tona ner det vita lite...

Inga kommentarer: