onsdag, november 04, 2009

LO: 1 år

Det är lätt att tro att jag enbart scrappar på uppdrag, men det gör jag inte :-) Idag tänkte jag visa en LO jag gjort utan det minsta uppdrag i åtanke! Och denna LO är jag så grymt nöjd med!! Älskar färgerna, enkelheten som inte är så enkel egentligen... Gillar att göra LO:s som ser enkla ut, men när man ser dom irl så ser man alla små detaljer jag pular med... Som inte syns på webben...

Nå, till layouten då... En sida om Astons första födelsedag, med foton på honom och hans bröder som jag bara tokälskar! Älskar hur spontana dom är, hur man ser kärleken och närheten mellan bröderna trots åldersskillnaden... Vad menar jag med dessa två meningar?? Jag älskar både fotona och mina barn ;-) Mitt liv är fullt av kärlek till mina barn!!



Närbild på akrylfärg och text, sydd cirkel, filtdekorationerna som pimpades med lite halvpärlor och rubriken med klamrar på "fel" håll.... Skoj och så jag på nåt sätt ;-)


En sönderklippt pärlswirl placerade jag under och nästlade runt filtballongerna. Effektfullt, nästan som ett litet fyrverkeri

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fyyy f-n så himla snygga LO:sar du gör hela tiden :o

Tårtan var helt supergullig och swirlen var också jättefin.

/isabeli

terese sa...

förstår att du är nöjd med den! jättehärlig tycker jag. och så favoritmotiv så klart. :-)

maria sa...

Hm, enkel? Den här SER till och med vi på webben att den inte är det minsta enkel. Den är SUPERFIN! Härligt att bygga sin egen tårta i filt. Och blanda in pärlswirls så där är helt underbart.
Det är liftvarning på den där *s*.
/lilla07an

Sofia sa...

jättehärlig LO!
Jag lånade inspiration från dig till en Lo på Lindomescrappen i helgen som gick och efter alla röstat på bidragen så vann jag andra pris! Tack för hjälpen får jag väl säga!

Här finns bidragen som jag tävlade med: http://blogg.backebo.se/2009/11/08/scraplordag/