tisdag, november 24, 2009

Dagens foto #329 - 091124 - Lillprins Bus

Tänk så mycket det finns att upptäcka då man är 14 månader. Aston klättrar inte på möbler än, han har på sin höjd klättrat upp i soffan 2 gånger. Så skönt att slippa jaga honom och vara rädd för att han ska slå ihjäl sig.

Så här högt är det tryggt och säkert att klättra ;-) Typ 5 cm ovanför golvet...


Det blir verkligen ögonblickbilder man tar på såna här små söta buspojkar, MEN ibland så lyckas man trots svårigheter i ljuset. Här har jag både lampa på ena sidan och dagsljus på den andra, MEN Aston är så söt och jag är glad att jag för en gångs skull lyckats fånga hans söta, go'a leende så ni får se :-)


I övrigt så är Aston lite förkyld. Imorse var han dunderförkyld men nu efter fm-vilan så är det mindre igen. Inatt sov han bra, men de 2 nätterna innan var under all kritik. Natten till igår var jag upp TRETTIO ggr minst... Fredrik då, gick inte han upp? Nä, han försökte sova, för han skulle ju till jobbet och det är ju inte så skoj att han behöver gå upp oxå :-) Bättre att nån är pigg... Sen tog Fredrik lillbusen på kvällen då han kom hem istället

-----------------------------------------------------------------------------
Kika in HÄR för att se länkar till de andra duktiga "Dagens foto"-fotografer

3 kommentarer:

Claudia79 sa...

Bra smak du har vännen när det gäller kläder hihi...Exakt samma har jag köpt till vår bebis -fast i strl 56;)

Hoppas allt är bra! KRAM

Millanprillan sa...

Men så go´ han är! :)
Kram!

Mia sa...

Synd att ni inte var med idag, då hade vi setts. Jag körde från kanten med en ny instruktör i vattnet. Gissa om folk blev glada när de såg mig, jag blev ju alldeles tårögd. :)

Ses kanske nästa vecka istället, blir förmodligen likadant då.

Kram kram