torsdag, oktober 15, 2009

Några platser kvar tills på söndag :-)

Det trillar in en och annan anmälan även nu på slutet till träffen på söndag 18/10, det finns dock 7 platser kvar om nån i sista stund får för sig att komma!!

Lite mer info om Kungsholmsträffen.


Nästa träff
Eventuellt - och troligtvis - blir nästa träff 22/11, men jag måste vänta några veckor med att boka helt och hållet. Så vi vet att det inte blir dopfika i lokalen. Vill du boka en plats tills den träffen så hör av dig till mig och skriv Kungsholmsträff 22/11 i ämnesraden. Du kan avboka din plats om jag måste ändra datumet såklart, annars är din anmälan bindande. Ni som kommer på söndag har förtur till nästa träff såklart...

3 kommentarer:

Malin sa...

Den här vill jag var med på, men jag väntar med att anmäla mig tills det börjar dra ihop sig. Måste kolla att det verkligen funkar med resten av familjen. Jag har ju min egna träff veckan efter.
Hoppas att jag kan!

Jenny sa...

Hoppas ni får riktigt trevligt - jag hade gärna velat vara med, men det får bli en annan gång...!

ankiann sa...

Är så avvis, men den här helgen funkar det inte. Gissar att ni får det jättekul.