måndag, oktober 12, 2009

LO: Vackra

För 1,5 vecka sen hade vi en teknikutmaning på swe-bloggen, där teamet utmanades att scrappa romantiskt, vintage eller shabby chic. Jag rotade bland mina prylar och hittade tillslut lite softade och mer romantiskt material bland allt färgstarkt och lekfullt *s*

Det blev ett foto på våra "norska" vänners vackra barn som scrappades (*vinkar* till Trondheim)! Slet fram ett äldre Websters page-papper, gamla Primablommor, halvpärlor, spets, nål, pärlfloss, fluid chalk, bårdpunch osv...

Så gjorde jag denna LO :-)


Närbild på blomfånget...


Och ytterligare lite närmare, så man ser den fina spetsen, blommorna, halvpärlorna och nålen


Lager på lager... Fina kanter med en Martha Stewart-bårdpunch, fluid chalk på kanterna, slitna papperskanter, sandpapprat foto och ett fotohörn i guld


Jag har rotat fram en gammal phototurn, som jag sedan limmat en halvpärla i

Inga kommentarer: