måndag, oktober 05, 2009

LO: Utsikt

Denna LO gjorde jag till den frivilliga tävlingen på Enköpingspysslet för några veckor sedan. Hamnade på delad första plats! Var lite "pinsamt" eftersom jag ingick i juryn, MEN jag lämnade veto för min egen och röstade på flera andra... Men reglerna var redan innan att om en LO blir framröstad som vinnare även om skaparen är med i juryn så är ju större delen av juryn enig... Glad blev jag iaf, framförallt över att få höra tjejernas motivering! TACK!

Den här LO:n innehåller verkligen flera av mina favorittekniker just nu. Sprayfärg i droppar, rivna och gärna lite rullade kanter, 3d-lack, wellpapp, häftklamrar, halvpärlor, utklippt motiv ur mönstrat papper.


Fotona togs för ett tag sen på en prommis på Söder med Åsa och barnen, och fotona har visats här på bloggen :-)

Här är en närbild på den urklippta solen. Jag har satt 3D-lack på "strålarna" för att få lite rolig effekt.


Tycker det är roligt med 3D-kuddar och bygga upp lite höjd under foto mm...

2 kommentarer:

Chris_P sa...

Jättefin layout!! Du är bara sååå duktig!

yes sa...

Tack för en givande och trevlig dag på Höstpysslet! Önskar bara att det fans mer tid för scrap nu när jag fick nys om det är med masker!
kram ylva