tisdag, oktober 20, 2009

LO: Sötaste tomten

Jag har fått underbara vintagepapper från Graphic45 av Petra på Scrapgalen. Jag tycker om de flesta av papprena och även om jag har lite svårt att scrappa i vintagestil så gillar jag det jag gjort med dom. Här kommer min första sida jag gjort, med den allra sötaste tomten förra året! Tänk så liten han var!!

Har du inte dessa papper, så skynda dig att skaffa dom innan det är för sent. De är urläckra!


Chipboardvingar med crackle paint och glitterlim, urläcker effekt!


De här prismorna gör albumen lite bulkiga, MEN oh! Vad underbara de är och vilket ha-begär man får! De är verkligen så läckra på sidorna!


Kan jag säga annat än att glitterlim är så snyggt till julgrejer?? Och att det är en enkel grej att få lite struktur och effekt på mönster.


Och en liten närbild på spetsen som är fasthäftad med häftklamrar. Coolt med det lilla ruffiga på sidan...

1 kommentar:

Kajsan sa...

Ahhh! Såå Fin!! Julen känns rakt in i hjärtat! ♥
Må gott och ha en underbar höst!
Kram Karin